Monday, February 4, 2013

London baby




Hej bloggen

Jeg undskylder meget, for det drastiske fravær her i januar. Jeg har været på studietur til London og mit skema har været tæt pakket pga. 3 forskellige læger og den slags. Men her er der nogle billeder fra Londonturen. Få ting kan jeg sige om London: Starbucks overalt, man får ingenting for pengene, og jeg fucking elsker den by. Det var anden gang jeg besøgte London, og jeg vil tilbage dertil. Nu.

I apologize for my absence this last month. I've been on a school-trip to London and I've been to 3 different doctors. Here are some pictures from the London-trip. I fucking love that city!

Bye sweets!

3 comments:

  1. Jeg har selv været i London, dengang jeg gik i 10'ende klasse. London er helt klart et sted man kommer, for at finde ud af at man bliver nød til at komme tilbage til London igen! :-)

    Kig gerne forbi.
    http://tinarask.payblog.dk/

    ReplyDelete
  2. Skønne billeder. London er en super fed by!

    ReplyDelete