Monday, March 4, 2013

Wait for it...

Hej bloggen.

Jeg undskylder, igen, igen, igen for mit drastige fravær. Jeg er så ked af, at bloggen har været min sidsteprioritet på det sidste. Der er bare sket så meget i 2013. Har både været i London og i Prag, fx. Men jeg lover jer (nu må vi se om jeg også kan holde mit løfte), at jeg vil gøre et forsøg på en forbedring!!
Det er jo ved, at blive et rigtig forårsvejr, så i morgen vil jeg hive V med udenfor og tage nogle skønne billeder, om han vil det eller ej. (Kan I høre hvem, der har bukserne på i forholdet?)

Kig med i morgen aften! 

Again, again and again: I'm so sorry for my absence. There's just been so much on my mind. I will do everything, that's in my power, to do better in the future. Tomorrow I will jump out in the beautiful spring-weather, with V in my hand, and snap pictures. A lot of pictures.

Kisses, Regitze.

Igen, unskyld mange gange.

No comments:

Post a Comment