Thursday, January 3, 2013

2012 - mine oplevelser og indtryk.

Hej bloggen.

Lidt sent indlæg om dagens indhold, men har ikke rigtig haft så meget tid efter nytår, men nu vil jeg fortælle jer om mine oplevelser i 2012. De oplevelser, der har gjort året til mit hidtil bedste år nogensinde.
De første par måneder skete der ikke så meget. Tågede bare rundt i 2g. I marts... eller også var det april.. kan ikke helt huske det. Men i hvert fald, dér fik vi udvekslingsstudenter i klassen. Udvekslingsstudenter fra Italien. Jeg skulle have en dreng boende, der hed Simone. Jep, that's right, en dreng, der hed Simone. Han var super sød, og han var så god til, at brede smil og godt humør. Vi havde det sgu godt sammen! Måneden efter skulle vi så til Italien og besøge de samme elever. Jeg boede selvfølgelig hos Simone, som havde boet hos mig. Igen, super sød. Også hans familie. Der skete meget i de uger. En ting er sikkert, italienere kan ikke styre alkohol. Åh, jeg savner Simone. Håber, at jeg ser ham i fremtiden!
2g sluttede, og sommerferien trådte ind. Jeg tog på Roskilde for fjerde år i træk. Og også det bedste år af dem alle. Selvfølgelig fordi det var her jeg mødte min nuværende kæreste, Victor. Jeg husker tydeligt den aften jeg mødte ham. Jeg kom tilbage til min lejr. Der sad han. Han var en ven af én af drengene fra min lejr. Jeg snakkede ikke med ham til, at starte med, men synes han virkede meget sød. Senere gik vi op i områdets angora-telt, hvor der var musik, og her dansede vi for fuld smadder. Jeg dansede faktisk først med min ven (ham som kendte Victor). Men ligepludselig, jeg husker ikke hvordan (det skal lige siges, at jeg var meget, meget fuld. Ærlig talt forstår jeg ikke hvordan jeg kan have tiltrukket en så lækker fyr, som Victor i dén tilstand. Jeg kunne ikke engang stå på egne ben, så jeg måtte bæres af Victor og min ven...) dansede jeg med Victor. Jeg kan husk jeg dansede ned af ham, og da jeg så dansede op ad ham igen, kiggede jeg ham direkte ind i øjnene. Jeg tænkte bare, at han var så smuk. Og så måtte jeg bare kysse ham. Det gjorde jeg så. Resten af ugen mødtes vi og gik til koncerter sammen. Og så blomstrede kærligheden. Jeg kan ikke forstå, at vi har halvårsdag om under en måned. Tiden flyver!Anyway. En uge efter Roskilde sluttede holdt jeg 21 års (skønt jeg først fyldte i november). Victor var selvfølgelig inviteret. Den aften spurgte han om vi skulle være kærester! Den 19. juli startede vores eventyr. Okay, undskyld mit kærlighedspladder. Bær over med mig!
Sommerferien sluttede og jeg startede i 3g. Holdt kæft gymnasiet er noget lort, lort, lort. 3g har været sygt hårdt. Jeg glæder mig for sindssygt til, at få huen sat på hovedet til sommer. Her i efteråret fyldte jeg som sagt 21 år. Crazy! I efteråret og vinteren er der sket en del. Min fars alkoholiske problem har taget til. Min papfar har en hjerneskade. Åbenbart. Sygehuset har først udmeldt det her for en måned siden. Fedt gjort. Tak. Vil ikke gå i dybden, men nu ved i det. Så jeg har haft temmelig meget, at se til og har derfor været lidt fraværende i perioder på bloggen. Now you know why. Jeg havde både en fantastisk jul og et fantastisk nytår.

2013 bliver for fedt. Kan hurtigt lige give et overblik over hvad der blandt andet venter mig: London med klassen om få uger, Prag med Victor og nogle fra gym i februar, student til sommer, højst sandsynligt interrail med Victor, hans bror og nogle af deres venner (Victor siger jeg nok bliver den eneste pige. Fedt), og så flytter jeg naturligvis til København så snart jeg får huen sat på hovedet! ;)

Håber I havde et fantastisk 2012, og at i går nogle endnu mere fantastiske oplevelser i møde her i det nye år!

Regitze

No comments:

Post a Comment