Sunday, January 6, 2013

My weakness...

Hej bloggen.
Dette indlæg er meget personligt, så er I advaret.

Jeg har altid hadet mine bryster. Jeg kan godt lide mine ben, mine hofter, min numse, mine arme og skuldre, men når jeg lige har været i bad, kigger mig i spejlet og ser mine bryster, får min selvtillid et knæk. De er så forfærdeligt små, at jeg bliver så deprimeret og misundelig, når en kvinde med perfekte bryster går forbi mig på gaden.
Jeg havde en episode her forleden. Jeg var på shoppetur med min mor og min søster. Min søster skulle have nye BH'er, så vi gik ind i femilet. Jeg fik også lov, til at få en ny BH. Jeg prøvede adskillige, men der fandtes simpelthen ikke nogen, der var små nok. Kun i omkreds, ikke i skål. Bruger A-skål. (Har egentlig altid gået med B- eller C-skål, men de har også altid været for store.) Når men, da jeg kom ind i forretningen til min mor og søster, var jeg meget deprimeret og tavs. Det havde de åbenbart bemærket, for senere, da vi sad og spiste frokost kom vi ind på, at alle kvinder har noget de ikke kan lide ved dem selv. Og så sagde min mor: "faktisk, har du nogensinde overvejet operation, Regitze?". Vi sad og snakkede om det længe og de sagde virkelig nogle søde ting. Min mor sagde, at hun gerne vil betale, hvis jeg vælger, at få en operation, fordi hun godt kan forstå mig, og vil gerne støtte mig i, at få det godt med mig selv, hvor min søster også sagde: "Så dine bryster også kan være lige så smukke og perfekte som resten af dig." Er det ikke sødt? Jeg begyndte, at græde. Var så rørt og trist på samme tid. Konklusionen blev, at min mor og jeg, måske også min søster, tager til lægen og snakker om det i løbet af denne uge, og så regner jeg med, at få lavet større bryster så hurtigt som muligt! :-)
Grunden til jeg er træt af mine små bryster, er at jeg er så fucking træt af, at jeg ikke kan tage en mega lækker kjole på, og så kunne fylde den ud med mine bryster, og stramme bluser poser ved mine bryster, fordi de er for små, til at strække dem ud. Selvfølgelig skal jeg ikke være den nye Linse Kessler eller noget i den stil. Vil bare gerne i hvert fald to skåle op. Tænker C eller D. Tror D bliver en anelse for voldsomt til min krop, men det vil vise sig hvad det bliver til, hehe.

Regitze

No comments:

Post a Comment