Tuesday, January 1, 2013

NEW YEARS EVE


Hej søde læsere.
Min nytårsaften i år har været min hidtil bedste nytårsoplevelse. Jeg holdt selv fest sammen med min lillesøster Isabella. Vi var 12 i alt. Vi startede med, at spise 3 retter, som bestod af rejecocktail til forret, ovnbagt laks, kyllinge-bacontærte og kyllingelår m. hvidløgsstegte gulerødder og bønner + bønner i baconsvøb og kartofler til hovedret, og is i nøddekurve til dessert. Og så selvfølgelig kransekage ved midnat.
Man kan vidst roligt sige, at der blev festet til den lyse morgen. Festen sluttede kl. 09:30 i morges. Det var virkelig en fest jeg sent (hvis nogensinde) vil glemme. Jeg sprang ind i det nye år med en masse søde mennesker, som er med til, at gøre min hverdag til en fest. 

Jeg vågnede i dag op til et gulv, en computer og en iPhone fuldstændig plørret ind i vodka og champagne, et hus, der aldrig kommer til, at ligne sig selv, en opvask, der når loftet og en blødende kæreste (bare rolig, han havde bare skåret sig noget så grufuldt på et glasskår). Alt i alt en vellykket nytårsaften!

Hvad med jer, havde I en god nytårsaften? Sprang I ind i det nye år med dem i virkelig elsker?

Hey everyone.
This new year's eve was the best I've ever had. I threw a party with my younger sister with a huge dinner at first. We were partying 'til the early morning, and I really had a great time. I will never forget this night! I jumped into the new year with a lot of close friends and my boyfriend.
I woke up today with a bombed house that will never look the same again, a floor, a computer and a iPhone drowned in vodka, the dishes that can almost reach the ceiling and a bleeding boyfriend in my bed.


Regitze

1 comment:

  1. Godt nytår.

    Håber du tager et kig forbi min blog?;

    elskershopping.blogspot.com

    ReplyDelete