Saturday, December 22, 2012

Christmassy


Hej trofaste læsere. :)

Tøjet jeg bærer på de to første billeder, har jeg købt i genbrugen til 40 kr. pr. styk. Det er nogle vildt chilleren bukser, og en sweater i en rar grøn farve.

Anyway, var til julefrokost for afgangselever på gymnasiet i torsdags. Det var meget hyggeligt. Spiste ikke så meget, fordi det tog en krig, at få mad bare den ene gang, så kunne ikke overskue, at tage mere. Vi fortsatte festlighederne på Crazy Daisy fra kl 16. Det var også hyggeligt nok. Da kl. nærmede sig 21 smuttede Andrea og jeg ned på The Beach, for at sige hej til vores mænd ;) Jeg tog så med Victor, hans bror og deres ven hjem ved 23:30 tiden. Havde trods alt festet siden kl. 12:00. Det irriterede mig bare lidt, at jeg ikke rigtig blev fuld, var kun småberuset hele dagen. Men den var hyggelig nok!

- Regitze
Glædelig jul allesammen!

2 comments: