Friday, December 28, 2012

Beauty in the cold

Fotograf: Isabella Melhof-Pedersen

Hej bloggen

I dag var der supergodt lys udenfor, så jeg tog med min søster og hendes ven ud i haven og tog nogle billeder. Jeg er selv temmelig tilfreds. Det skal lige siges, at det er første gang i godt og vel 3 år, hvor jeg ses med make-up. Kryds i kalenderen, peeps!
Hvis ikke vi snakkes ved inden nytår, så håber jeg i byder det nye år velkommen på dansk manér!
Ps. som en ny ting på bloggen, vil jeg give en udgave af hvert indlæg på engelsk nederst i kursiv.

Today there was very good light outside so I went out with my sister and her friend to take some pictures. Well, it's the first time I'm wearing make-up in three years or so.
If I don't see you before New Years, please jump into the new year like only we danish can do it.

No comments:

Post a Comment