Sunday, December 23, 2012

The day before Christmas...




Hej dejlige dejlige men'sker.
I morgen er det jul, in case you shouldn't have noticed!
Jeg har ikke rigtig været i julehumør i år. Der har været så meget, at se til. Min papfar er røget ind og ud af hospitalet, og han er gået og faldet om hvert andet minut. Vil ikke gå i detaljer, men det har taget temmelig hårdt på min mor, så hun har også været ked af det hele december. Men i dag kom julehumøret sgu! Har været i køkkenet hele dagen med mor og søster, og lavet maden klar til i morgen. Jeg har pyntet juletræ med søster og lagt gaverne under træet, og så har vi hørt julemusik. Alt i alt den bedste dag hele december.
Nu vil jeg sætte mig til, at se Love Actually - min yndlings julefilm, udover The Grinch selvfølgelig. Og så vil jeg ellers smutte i seng og drømme gode juledrømme.

- Reg
Ha' en fantastisk juleaften i morgen, alle. Love on you.

No comments:

Post a Comment