Monday, October 29, 2012

A bit of the life as i know it



Du hedder: Regitze Melhof Pedersen Kælenavn: Har haft mange i tidens løb, men de to, der bliver mest brugt nu er Gigi og Giz. Sang, som du sørger til når du er ked: Jeg kan bedst lide, at sørge til total stilhed, eller måske en sørgelig film. Afhængig af: Kaffe, Cola, smøger, iPhone, kram. Hvad tror folk om dig? At jeg er meget stille og genert. Passer det? Ja, kan være ret genert første gang jeg møder en person. Hvad får du oftest komplimenter for? Min mave og ben. Hvad siger du for at imponere folk? Åh, det ved jeg ikke. Føler ikke rigtig, at jeg skal imponere nogen. Hvordan kan man imponere dig? Med sit syn på livet. Griner du nogle gange når du er alene? Ja. Og synes ikke det er pinligt. Hvad har du altid med dig? Min lille håndtaske, hvori der altid kan findes mine penge, diverse kort, min iPhone, smøger og nøgler. Sprut, cider, vin eller øl? Jeg foretrækker til hver og en tid en øl. Nogle gange cider. Bliver du nogensinde for fuld? Ja. Er du jomfru? Nej.  Hvornår har du det bedst? Når jeg griner. Eller sover. Hvornår blev du sidst fotograferet? I går. Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab? Åh, nok noget der ligner en regnbue. Havde du en god aften i går? Ja, hyggede med min søster, mor og papfar. Favoritdrik om morgenen: Kakaomælk! Er du genert? Ikke nær så meget, som jeg engang var. Men kan stadig være det til tider! Dyrker du sport? Ja, jeg svømmer 1-2 gange om ugen. Tror du på kærlighed ved første blik? Ja. Et godt eksempel er min nuværende kæreste. Mødte ham på roskilde og faldt for ham lige med det samme!  Er du tilfreds med dit liv? På nogle punkter ja, på andre punkter nej. Hvad er det værste du ved? Penge. Hvor mange penge snolder du væk på en uge? Mellem 50 og 100 kr. Primært på mad, cola og kaffe i skolens kantine. Hvilken kendis synes du er et godt forbillede? Michael JacksonHvad længes du efter? Ikke, at have nogen bekymringer overhovedet, for en gangs skyld. Og at gøre noget til gavn for andre. Hvad er det fineste du er blevet foræret? Det jeg lige kan komme på nu, er det armbånd jeg fik af min kæreste den aften han spurgte om vi skulle være kærester. En speciel dato? 19. juli 2012. Hvor gammel er du? 20. Du samler på? Armbånd fra festivaller og sølvskeer fra ferier. Hvornår stod du op i dag? 05:50.  Har du sovet i din egen seng i nat? Ja. Er det okay at græde? JA! Hvornår græd du sidst? I går. Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? Rejser (Afrika, Sydamerika, Canada), oplevelser.  Bruger du briller eller kontaktlinser? Nej, men skal snart have taget mig sammen til en synprøve. Synes du det er vigtigt at gå i mærkevarer? Nej, bestemt ikke. Er dog lidt forfængelig når det kommer til converse og fjällräven! Er du god til at lave mad? Har gået på husholdningsskole, så det ville være pinligt, at sige nej. Er du musikalsk? Spiller normalt guitar, men det er længe siden nu. Er begyndt, at synge lidt i stedet for! Hvad drikker du når du er tørstig? Te, cola eller vand. Hvad er din favorit-is? Ben&Jerry's. Eller italiensk is (købt og spist nede i Italien!!) Tror du på liv efter døden? Ja. Kan du lide sushi? Ja, jeg fucking elsker det. Hvad spiser du helst når du ser film? Drikker red bull og spiser popcorn eller chips! Bor dine forældre sammen? Nej. Har du tandlægeskræk? Jeg har ikke skræk, men er heller ikke synderligt glad for det. Er du et morgen- eller aftenmenneske? Aften. Hvad farve er dine øjne? Blå-grå-grønne, noget i den dur, haha. Har du nogensinde grædt dig i søvn? Ja. Bider du negle? Nej! Og prøver desperat, at få min kæreste til, at stoppe med det! Hvilken sang har du hørt sidst? Lukas Graham - Better than yourself.

Har snuppet spørgsmålene fra bloggen her!

No comments:

Post a Comment