Thursday, October 18, 2012

Hyggeeee

Hej søde læsere

Undskyld mit fravær denne uge. Som jeg skrev i sidste indlæg passer jeg hus og 3 (SØDE!) katte, mimi, tutti og baby, for min venindes mor, fordi hun og min veninde er på ferie. Jeg er ked af det, men har ikke fået taget nogle billeder, da jeg har haft travlt med, at hygge og bruge tid med min søde kæreste, der hjælper mig med, at passe huset og kattene. Får taget nogle billeder i dag eller lørdag, I promise.
Jeg har selvfølgelig sørget for, at sætte mad på bordet hele ugen, da jeg aldrig har mødt én, der er så uerfaren i et køkken, som Victor. I går tog vi ud til Victors mor og spiste lækker mad, og i morgen skal vi til København med Victors familie for, at tjekke den nye coffee shop, Smokenhagen, som i nok har hørt om, ud og vidst bare hygge i Københavns gader. Og lørdag skal jeg på tøsetur med min mor og min søster ind til byen, hvor min mor giver mig nogle vinterstøvler i fødselsdagsgave (har fødselsdag den 13. november, wuhu). Og om aftenen skal jeg til et Sceptor show sammen med Andrea, der i morgen kommer hjem fra Argentina!!!!

Og så lige til sidst vil jeg lige nævne, at jeg i dag vågnede op til en mail, hvori der stod, at jeg har vundet 540 kr. i klasselotteriet! Ikke dårligt.

- Endnu et tekstpræget indlæg, undskyld!

xoxo

No comments:

Post a Comment