Wednesday, October 3, 2012

You don't become wiser with age

... you just become more of what you are. If you're a jerk, you'll become more of a jerk.
- Citat: Isabel Allende

Den Sorte Diamant og dens omgivelser.

I går var en god dag. Med kort varsel tog jeg til store København efter skole og mødtes med min storebror, Bertil. (det var meningen jeg skulle derind med min far, men han var blevet syg, så jeg kontaktede min kære bror). Vi havde fået to billetter af vores far til den internationale forfatterscene på Den Sorte Diamant i Dronningesalen. Vi skulle ind og høre Isabel Allende, en forfatter fra Chile, fortælle om sin nyeste bog, Mayas dagbog - eller den originale titel: "El cuaderno de Maya". Jeg har faktisk ikke læst noget af hende, men det har jeg i hvert fald lyst til, at gøre nu. Hun var rigtig god, cool og havde en skøn humor.
Mens jeg ventede på Bertil (jeg var ved Den Sorte Diamant en time før tid) gik jeg rundt og tog billeder, for hold da op Den Sorte Diamant ligger vidunderligt! Der var utrolig smukt, så jeg kunne ikke lade være med, at gå rundt og nyde det i den kolde aftenluft (dette har resulteret i en træls forkølelse i dag).
Er det underligt af mig, at mens jeg gik rundt og kiggede og snappede et par billeder, tænkte jeg på min kæreste og tænkte på, hvor dejligt det havde været, at have ham og nyde det med? He he.
Det var også dejligt, at se Bertil igen. Ham savner jeg sgu en del engang imellem. Vi fik snakket om lidt af hvert og jeg fik hørt hvordan det går hos ham - det lød heldigvis som om, at han har det godt. Han har desværre rigtig travlt og har sjældent tid til, at hænge ud sammen. I det mindste elsker han både sin uddannelse og sit arbejde (det er der heller ikke noget at sige til. han arbejder på Copenhagen Records!), så det er jo bare fantastisk for ham.
Grunden til, at jeg først smider et indlæg om det i dag, er fordi jeg først var hjemme efter midnat, så var temmelig bombet.

Anyway... det var temmelig meget tekst.

Xoxo
- R

Ps. Victor, min søde søde kæreste, spurgte forleden om jeg vil med til Prag i uge 7 (vinterferien). Ved godt der er længe til, men hold kæft, hvor jeg glæder mig. :) Jeg er så hjernedødt forelsket.

No comments:

Post a Comment