Friday, October 12, 2012

Ferieeeee

Hey girls 'n boyz

Nu er det jo efterårsferie! Wuhu.
Noget, der er mindre wuhu er dog, at jeg kickstartede ferien med en slem influenza. Den begyndte onsdag og i går var den ekstra slem. Er dog ved, at blive nogenlunde rask nu, heldigvis!
Kur: Cola, mørk chokolade, nudler og te.
Fra i dag af til næste lørdag skal jeg passe min venindes mors hus og 3 katte mens de to er på Mallorca. I dag er jeg her alene, men i morgen kommer Victor og bor her sammen med mig hele ugen! Så ja, jeg skal rigtig lege husmor, he he. Har også kamera med, så der kommer nok nogle billeder af lækker mad jeg får lavet til mig og manden og sådan. Iiih, det bliver så hyggeligt! Glæder mig meget.
Lige i dag har jeg ikke nogle billeder, at smide i jeres retning, da jeg næsten lige er kommet og well, der er kun mig selv og kattene, at tage billeder af og jeg er ikke ligefrem så fotogen med snot hængende ud af alle indgangene i ansigtet... Følg endelig med henover weekenden og i løbet af ugen!

KNUS OG MØS FRA EN MEGET SYG BLOGGER

PS: følg mig på instagram: melhof

No comments:

Post a Comment