Monday, September 24, 2012

Danish...?

Hey :)
I'm gonna write in danish in this post. He he.
And should I begin to only write in danish? I think I'm gonna. Because that's easier and I like the danish language anyway. I think it's become boring to write in english. So well, from now on my blog will be in danish, haha.



Når men jeg fandt disse "spørgsmål" på den meget gode og kendte blog "Vilde kaniner" som de fleste af jer nok kender. Syntes det var en meget god idé, he he, så snuppede den lige. Tjek Maries blog ud her
Ved godt jeg kun har 21 følgere so far (og jeg fucking elsker jer), men alligevel vil jeg gerne besvare disse spørgsmål. Også bare så jer, der følger mig, kommer til at vide lidt mere om mig! :)

Højde? 171 cm. Alder? 20 år. Jomfru? Nej. Skostørrelse? 39-41. Ryger du? Ja. Drikker du? Ja. Og alt for tit. Har du taget stoffer? Intet andet end hash. Alder, du forveksles med? Forskelligt. Har oftest oplevet, at folk troede jeg var et par år ældre, men har også været ude for det modsatte. Har du tatoveringer? En hjemmelavet cirkel på mit håndled. Vil du have flere tatoveringer? Ja, skal snarest ha' lave min første af en professionel. Har du piercinger? Har haft labret og i næsen, som jeg tog ud i foråret. Nu har jeg kun hul i mit venstre øre og stretch på 12 mm i mit højre. Vil du have flere piercinger? Ja, kunne godt tænke mig en septum og en medusa. Bedste ven? Den er svær. Har det ikke så godt med, at vælge én ven som den bedste. Har en masse fantastiske venner. Status? Jeg har en dejlig kæreste. Største turn on? At hvile i sig selv. Største turn off? Arrogance. Yndlingsfilm? La vita é bella. Hvad elsker du, når folk gør? Griner. En, du savner? En gammel veninde. Mest traumatiske oplevelse? Da min mor blev ramt af et lyntog. En tilfældig fact om din personlighed? Jeg sørger for, at samle ind til så mange landsindsamlinger som muligt (Røde kors, red barnet, dansk flygtningerhjælp, osv.) Hvad hader du mest ved dig selv? At jeg har en for lang tolerancesnor. Hvad elsker du mest ved dig selv? At jeg har meget stærk personlighed. Hvad vil du være, når du bliver “stor”? Sygeplejerske og arbejde i Sydamerika. Hvad er dit forhold til dine søskende? Jeg har et fantastisk forhold til både min lillesøster og min storebror. Hvad er dit forhold til dine forældre? Fantastisk til min mor, kunne være bedre til min far, men stadig godt. Din definition på den perfekte date? Fællesinteresser, grin. Har du nogle kæledyr? En kat hos min far, en kat og en hund hos min mor. En beskrivelse af den dreng/pige, du er forelsket i? Han er sød, kærlig og sjov. Beskrivelsen af den person, jeg mindst kan lide? Hun er meget arrogant og falsk. Hvad hadede du mest ved at gå i skole? Går stadig i 3g. Jeg hader mest det, at jeg skal leve op til så mange forventninger og at alle er så falske. Hvad stod der i din sidste sms? “Godmorgen min skat, savner også dig!!". Hvilke ord bryder du dig mindst om? Bandeord generelt. Kan da godt få smidt et "fucking" eller to ud i luften, men generelt at bande lyder så hjernedødt grimt og ucharmerende. Hvad synes du er attraktivt ved en kvinde? Tydelige kvindelige former, feminisme, at hun er høj og stilet. Hvad synes du er attraktivt ved en mand? Tatoveringer, lidt trænet krop (men ikke for meget), glimt i øjet og dejligt grin. Hvor vil du gerne bo? København, London, Berlin eller Sydamerika. En usikkerhed? Jeg er ofte bange for, at virke kedelig, når jeg snakker med nye mennesker. Mest værdsatte karaktertræk? At jeg er sød og "uskyldig" uden helt at være det.

No comments:

Post a Comment