Thursday, September 27, 2012

Lovely evening

Det var synd, at redigere billederne,
så det har jeg ikke gjort. He he.

Hej bloggen!


I går tog jeg hjem til Victors mor sammen med ham, hans søskende og deres far for, at spise lækker, lækker mad. Det var virkelig en skøn aften med masser af hygge og kærlighed! Og da Victor og jeg gik ud for, at ryge lige efter maden var der en dobbeltregnbue og den smukkeste aftenhimmel, som I kan se på billederne. Jeg blev helt betaget af det. Også bare at stå og nyde udsigten, himlen, og det hele med min søde kæreste var fantastisk! Vi gik så også ned til vandet med hans lillesøster, Dagmar for at kigge på svaner. Svanerne var dog stukket af da vi nåede derned, he he (man kan lige ane dem på nogle af billederne). Men hyggeligt var det sgu.

Reg is out

No comments:

Post a Comment