Friday, September 28, 2012

En sød kæreste, kinesisk mad og hyggesokker

Undskyld kvaliteten på disse to billeder. De er taget med min iPhone.

Hej søde læsere

I dag kom min søde kæreste hjem til mig og inviterede mig ud og spise (hvor han betalte, lågsus) så vi tog på kineseren og åd til vi skammede os! Super lækkert.
Og så lige til noget random. Som jeg skrev i går var jeg hjemme hos Victors mor og spiste og der lånte jeg nogle hyggesokker af hende, fordi jeg frøs. Er der noget bedre end hyggesokker, kaffe og smøger sammen? I don't think so. ;-)

I skrivende stund sidder jeg igen og drikker kaffe, ryger en cigaret og glor TV. Ja, det stemmer, på en fredag aften. Victor er lige taget hjem (den kælling) så nu sidder jeg alene og ser The Simpsons. Igen, på en fredag aften. Dvs. det er lige sluttet. Så nu skal jeg til, at se en film på TV3+ der hedder Inglourios Basterds, som Victor sagde jeg skulle se. :-) Spændende, spændende.

Ha' en god aften derude. Jeg håber I laver noget lidt mere spændende end mig!

No comments:

Post a Comment